14 Mayıs 2010 Cuma

Evlenme Programları



Merhaba dostlar,
Bugün uyandım, evden dışarıya çıktım, sıcak ekmeğimi aldım, geldim ve kahvaltımı hazırladım. Geçtim televizyonun karşısına ve karşımda "Esra Erol". Evet, benim anne ve babamdan neyim eksik, izleyeceğim ulan dedim ve başladım izlemeye. Sarışın 30 yaşlarında bir bayan, koca(!) aramak için programa katılmış. Buraya kadar gayet normal bir şekilde devam ediyor. Sonra bir izleyici telefonla bağlandı. Bir kadın sesi! Birden ekmeğe yumulmuş kafamı kaldırıp baktım ve "ismini vermek istemeyen izleyici" yazıyor. İyice kıllandım " ulan bu kadın artık eşcinsel ilişkilere de mi yardımcı oluyor artık" diye bir düşünce kapladı beni. Bunun üzerine arayan kadının kurduğu ilk cümle ise beni benden aldı. "Sorun bakayım bayan x'e o çocuğu hangi kocasındanmış". Ya arkadaş amaç dışına çıkmayın, everin gitsin diye düşünüyorum ben. Sonrasını kısaca özet geçiyorum. Bu yarışmacı(kimle yarışıyorsa) x, arayan kadının yuvasını yıkmış, kocasına vermiş(!), çocukları olmuş. Sonra arayan kadın tekrar birleşmiş eski kocasıyla. Ama bu x in çocuğuna da bakıyormuş. 2 yıl büyütmüşler çocuğu, sonra bu x aşiftesi almış gitmiş çocuğu. Adam çocuğunu göremiyor, evde kan ağlıyormuş... ve daha dayanamadım tabii. Kendime geldim ve televizyonu kapattım. Ha bu arada, x durmadan Esra Erol'a "ben konuşmak istemiyorum, kapatır mısınız telefonu, tanımıyorum" falan diyor. Esra Erol'da "ama bu bayanın anlattıkları çok terbiyesizce şeyler, gerçek değil di mi? Ben kapatamam telefonu arayan bayanın sorunları var şu an" şeklinde cümleler kuruyor. x'de güldü gülecek, kıçını yırtıyor içten içe. Hissediyorum arkadaş, aynı duyguyu ben ilkokulda okuma parçası okurken yaşıyordum. Neden gülme krizine girerdik onu da hâlâ anlamam.Neyse... Konuya dönüyorum ve Esra Erol'a "hasikktir ordan" diyorum. Ulan telefonu kapatamazmış. Ben telefon açıp sana sarkıntılık etsem ve bunların benim kendi sorunum olduğumu söylesem kapatamayacak mısın? Bir de şu sokaktan topladıkları insanların, uydurma dertlerine ortak olmak gibi huyları yok mu, çok sinirleniyorum. Görüntü kirliliğisiniz ulan. Programınızı zenciler basar inşallah.
Evet, böcekler de sıçar.

0 yorum:

Yorum Gönder